Subject: RE: Andmete kustutamise võimaldamise seire
From: "Karron Liina, Prisma Peremarket AS" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Jun 2025 15:06:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Käesolevaga saadan Andmete kustutamise küsimustiku vastused Prisma
Peremarketi poolt.

Parimate soovidega

Liina Karron

Prisma Peremarket AS

Konto arendusjuht

56809051

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Mustakivi tee 17, Tallinn 13912, Eesti

 <http://www.prismamarket.ee/> www.prismamarket.ee

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 3, 2025 12:13 PM
To: Coop Eesti Keskühistu < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; MAXIMA
Eesti OÜ < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Rimi Eesti Food AS <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; TKM Grupp AS <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Prisma Peremarket AS <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Lidl Eesti OÜ <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; OG Elektra AS <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Circle K Eesti AS <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Neste Eesti AS
< <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Olerex AS <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Alexela AS <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Krooning AS <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Andmete kustutamise võimaldamise seire

Tere!

Teile on saadetud Andmekaitse Inspektsiooni dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu dokument.

Pealkiri: Andmete kustutamise võimaldamise seire

Registreerimise kuupäev: 02.06.2025

Registreerimise number: 2.1.-4/25/818-1777-1

Tundliku sisuga elektroonilised pöördumised on võimalik inspektsioonile
edastada krüpteeritult kasutades ID- kaarti ja ID-tarkvara
<https://installer.id.ee/?lang=est> . Kuidas dokumente krüpteerida, vaata
siit <https://www.aki.ee/meist/vota-uhendust/saada-kiri> .

Andmekaitse Inspektsioon

Tatari 39, 10134 Tallinn
Telefon: 627 4135
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.aki.ee/> www.aki.ee

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST

Leia meid
<https://www.linkedin.com/company/estonian-data-protection-inspectorate/>
LinkedInist või kuula
<https://open.spotify.com/show/3zUmUfZZchralr4845AUFJ?si=a94a8df1e9264c92&
nd=1&dlsi=d71b67c3014b4ca6> Andmehäälingust